Ambitieuze Financial Controller gezocht

  • MBO
  • Vast dienstverband
  • Overig
  • 32-40uur
  • Amsterdam

 

 

Omschrijving

Onze opdrachtgever, een klein actief en snelgroeiend belastingadvieskantoor, is op korte termijn op zoek naar een Financial Office Manager

Dit belastingadvies kantoor levert diensten op het gebied van (salaris)administratie, fiscale aangiften, bedrijfseconomisch en fiscaal advies, IT en ondernemersbegeleiding en ondersteuning op HR gebied. Zij maken gebruik van alle keuzes die hedendaagse IT biedt. Voor hen betekent advisering niet alleen de jaarrekening en fiscale praktijkadviezen verstrekken, maar ook klanten bijstaan met organisatorische en financiële raad en daad.

Wat jij op verjaardagen vertelt wat je doet

‘Ik werk als financial office manager bij een klein, maar ambitieus belastingadvieskantoor. Ik ondersteun de directie in onder andere het beheren van de agenda, ik ben verantwoordelijk voor het up-to-date houden van het klantenbestand, ik doe de urenregistratie en facturatie, ik zorg er voor dat onze klanten op tijd betalen en ik ben verantwoordelijk voor onze website en andere communicatiemiddelen. Verder help ik diverse opdrachtgevers met hun financiële administratie, bereid ik onder andere de contact jaarrekening, aangifte omzetbelasting, aangifte loonheffingen en aangifte vennootschapsbelasting voor.

Wat je echt doet én hoe je dat aanpakt

Met je eerste kop koffie check je de betalingen van de opdrachtgevers en werk je deze bij vanuit Payt/debiteurenportaal. Je checkt of er nieuwe afspraken voor de directie gemaakt moeten worden. Je bent benieuwd of er nu een afspraak gemaakt kan worden voor de salarisadministratie voor een nieuwe potentiële klant. Je bespreekt de analyses met je collega Bianca en bewaakt de voortgang.
Aan het eind van de ochtend krijg je groen licht, de afspraak is geregeld. Je informeert Bianca over de gemaakte afspraak en zij handelt dit nu verder af.
In de middag heb je met je collega Michiel afgesproken om samen te kijken naar de financiële administratie van één van je opdrachtgevers. Maar voordat je met Michiel hier naar kunt kijken heb je nog even tijd om de laatste hand te leggen aan de maandrapportage voor het management.

Team

Uiteraard ben je niet in je eentje verantwoordelijk voor al je taken. Het kleine, hechte team bestaat uit ervaren medewerkers die jou graag ondersteunen bij je werkzaamheden. Je werkplek is een aangenaam kantoor in de Amsterdamse wijk Overamstel.

Wij vragen

Een ambitieuze financial office manager met minimaal 2 jaar ervaring.
Het betreft een combifunctie van officemanager en assistent accountant. Ze houden van mensen die supersnel leren, kansen pakken en in de praktijk concrete resultaten weten te boeken.
Je maakt deel uit van een hecht en enthousiast team dat nauw samenwerkt.

  • Jij hebt een afgeronde MBO of HBO opleiding bedrijfseconomie of bedrijfsadministratie;
  • Jij hebt aantoonbare financiële ervaring, specifiek op het gebied van (complexe) projectadministraties;
  • Jij bent jong van geest, innovatief, leergierig en sociaal en bent in staat op diverse niveaus te communiceren. Secuur met een pragmatische kritische houding weet jij de kwaliteit van je werk en je eigen prestaties te plannen en te volbrengen.
  • Jij beschikt over affiniteit met ICT (bij voorkeur met Kluwer Belastingpraktijk en Vision Planner);
  • Jij bent analytisch sterk, communicatief vaardig, hebt een proactieve werkhouding en bent cliënt- en resultaatgericht;
  • Jij bent een teamplayer, adviesvaardig, werkt accuraat en bent cijfermatig sterk;
  • Jij bent woonachtig in de omgeving van Amsterdam.

Wij bieden

  • Geld. Als assistent accountant ligt het brutosalaris tussen de €1.750,- en € 3.750 per maand (afhankelijk van ervaring). Als assistent accountant controlepraktijk/audit ligt het brutosalaris tussen de €2.000,- en € 3.500 per maand (afhankelijk van ervaring). Als accountant aa/samenstelpraktijk ligt het brutosalaris tussen de €3.000,- en €6.000,- per maand (afhankelijk van ervaring).
  • Een uitdagende functie binnen een dynamische werkomgeving met een bedrijfscultuur die te kenmerken is als informeel, divers en professioneel met korte communicatielijnen. Naast een goed salaris kan verdere ontwikkeling binnen de organisatie tot de mogelijkheden behoren. Kortom een brede functie met verantwoordelijkheid en ruimte voor eigen inbreng.
  • Aantrekkelijke secundaire arbeidsvoorwaarden
  • Een contract voor 32 – 40 uur per week

Sollicitatieprocedure

  1. Solliciteer – leuk dat je wilt werken bij onze opdrachtgever. Wij nemen zo snel mogelijk contact met je op
  2. Telefonisch interview – één van onze intercedenten belt je op om kennis te maken en een afspraak in te plannen
  3. Interview op locatie – je komt bij ons langs op kantoor, zodat wij persoonlijk kennis kunnen maken. Is er een match….? En ben jij de geschikte persoon die wij zoeken?  Dan gaan wij graag door naar punt 4.
  4. Contract voorstel – Je komt wederom op gesprek en wij bespreken de laatste vragen en formaliteiten. Ben jij net zo enthousiast dan dat wij dat zijn..? Dan gaan wij graag door naar punt 5.
  5. de Krabbel – je zet je handtekening onder het contract en de champagne kan open….
  6. Proost – het is nu officieel, jij staat symbool voor innerlijke groei!

Voor meer informatie over de functie kun je tijdens kantoortijden bellen met Nicolette Rodermond tel: 020-6624700. Je CV en motivatie brief kun je sturen naar info@interfact.nl