Manager persoonlijke alarmering

  • HBO
  • Tijdelijk dienstverband
  • Zorg & Welzijn
  • 32-40uur
  • Noord-Holland

Interfact Uitzendburo biedt voornamelijk flexwerk bij verschillende verpleeg- en verzorgingshuizen, kleinschalig woonvoorzieningen, thuiszorg en overige zorginstellingen in Noord-Holland (Regio Amsterdam, Zaanstreek-Waterland, Amstelveen, ‘t Gooi, Uithoorn, Hoofddorp, Purmerend en meer..)

Organisatie
Voor een organisatie welke is gespecialiseerd in personenalarmeringen zoeken wij een manager persoonlijke alarmering. Zij leveren 24-uurs personenalarmering en verhogen daarmee het gevoel van veiligheid en zelfstandigheid bij mensen thuis. Via een hals- of polsalarm wordt het ongeval gemeld bij de zorgcentrale van de organisatie. Deze organisatie zorgt ervoor dat mensen veilig en vertrouwd in hun eigen huis kunnen blijven wonen.

Hoe zien jouw taken er uit?
De manager Persoonlijke Alarmering is verantwoordelijk voor de 24/7 dienstverlening aan de klanten die alarmeren en nieuwe klanten. De manager is resultaatverantwoordelijk voor de processen en taakgebieden m.b.t. meldkamer, alarmopvolging, klantenservice en technische dienst. De manager stuurt de teamleiders Persoonlijke Alarmering en technische Dienst aan en indirect de assistenten en medewerkers Persoonlijke Alarmering. De manager realiseert doelen, monitort voortgang, maakt rapportages en prognoses, initieert en implementeert verbeteringen. De manager draagt zorg voor continuïteit en stabiliteit in de bezetting en is verantwoordelijk voor de uitvoering van werkzaamheden conform SLA’s, protocollen en leveringsvoorwaarden. In voorkomende gevallen heeft hij/zij klantcontacten bij escalatie en klachten. De manager Persoonlijke Alarmering legt verantwoording af aan de Business-Unit manager.

Functie eisen
Wij zoeken de persoon die zich herkent in dit profiel en voldoet aan de volgende kwalificaties:
Je bent een inspirerende leider en leidinggevende, hebt uitstekende communicatieve vaardigheden. Je weet wat er nodig is om een team aan te sturen om samen tot het gewenste resultaat te komen. Je bent resultaatgericht, klantgericht en betrouwbaar. Je geeft sturing aan de professionalisering en groei van het klantenbestand, daagt het team daarin uit en werkt projectmatig en accuraat. Je bent een sparringpartner voor je collega managers en pro-actief in je handelen. Je voelt je op je best in een dynamische omgeving.

* Afgeronde opleiding op HBO niveau
* Minimaal 5 jaar leidinggevende capaciteiten en ervaring
* Kennis op het gebied van alarmeringsdiensten en ervaring
* Affiniteit met de doelgroep
* Resultaatgerichtheid, klantgericht, communicatief en accuraat
* Rijbewijs B is een must

Wat bieden wij?
* Een baan waarin JIJ het verschil maakt
* Een collegiale sfeer in een professionele organisatie
* Afwisselende werkzaamheden
* Flexibiliteit met betrekking tot roostering
* Inschaling conform CAO VVT, FWG schaal 55
* Tijdelijk contract met mogelijkheid op vast contract
* Uitstekende overige arbeidsvoorwaarden waaronder een pensioenregeling, werknemersverzekering en opleidingsmogelijkheden

Onderdeel van de sollicitatieprocedure is het aanvragen van een verklaring omtrent gedrag (VOG) en het nagaan van referenties.

Wil je meer informatie over deze vacature? Dan kun je contact opnemen met Jeffrey Sluijs – Interfact Uitzendburo 020-6624700 of solliciteer direct op onderstaande button.