Intercedent (per direct) (m/v)

  • MBO
  • Vast dienstverband
  • Zorg & Welzijn
  • 32-40uur
  • Amsterdam

GRIJS

Functieomschrijving

Ben je geïnteresseerd in een volwaardige rol als intercedent waar bij je zowel contact hebt met klanten én kandidaten? Wil je werken in de gezelligste wijk van Amsterdam? Ben je nieuwsgierig hoe het er in de zorg aan toe gaat bij onder andere Cordaan, Zorggroep Amsterdam Oost, Amsta en de Zonnehuisgroep Amstelland? Bij Interfact werk je als intercedent voor al onze opdrachtgevers en plaats je hier de juiste kandidaat (zorgprofessional).

Voor de flexwerker ben jij de zaakwaarnemer in het vinden van een passende dienst. Dit kan een losse aanvraag zijn, maar ook aanvragen voor een langere periode. Jij begeleidt de flexwerker voor, tijdens en na zijn/haar opdracht.

Waarom Intercedent bij Interfact worden?

Laat je adviseren door Sharon: “Bij Interfact werk je in een gezellig, klein en hecht team. Korte lijnen met de uitzendkrachten, opdrachtgevers en je collega’s maken het werk extra leuk. Omdat Interfact een klein team heeft, wordt er van je verwacht dat alle werkzaamheden die op het uitzendbureau gedaan moeten worden, zorgvuldig volbracht worden. Van inschrijvingen tot wekelijkse verloningen, van fase overeenkomsten maken tot inschrijvingen voorbereiden en uitvoeren, maar ook administratieve taken zoals loonbeslagen verwerken en reserveringen/vakantiegelden uitbetalen.

Wat ga je doen?

Elke dag is anders en biedt nieuwe kansen. De werkzaamheden die je uitvoert zijn zowel individueel als teamgericht. Je komt te werken in een team met drie collega planners, een financieel medewerker en een accountmanager. Een ieder heeft z’n eigen taken, maar hebben wel allemaal hetzelfde doel voor ogen. Jouw voornaamste werkzaamheden zullen bestaan uit het inschrijven van nieuwe zorgprofessionals (met alle administratieve handelingen die daar bij horen), zoeken en plaatsen van flexwerkers op de juiste diensten, aannemen en verwerken van nieuwe dienstaanvragen en contacten onderhouden met flexwerkers en opdrachtgevers.

Om de ideale match te maken is het belangrijk dat jullie goed samenwerken.

Je bent in staat om vraag en aanbod in de Zorg- en Welzijnssector goed op elkaar af te stemmen en hebt daarbij een commerciële, maar vooral dienstverlenende instelling. Hoe meer tevreden opdrachtgevers en flexwerkers des te groter de kick na het uitbreiden van jouw klantgroepen en pool aan flexwerkers.

Waar werk je?

Tot in detail weten wat er in de zorginstelling speelt, lukt niet vanachter je bureau. Daarom ga jij met de accountmanager mee naar diverse zorginstellingen om de vraag naar zorgprofessionals en de ontwikkelingen in de markt te bespreken.

Over jou:

  • Commerciële werkervaring (mag ook stage zijn)
  • Zelfstandig en ondernemend
  • Prettige en motiverende persoonlijkheid voor wie collega’s graag hun best doen
  • Gedreven om altijd voor het beste resultaat te gaan; voor de klant, de flexwerker én voor Interfact.
  • Een kei in plannen, organiseren en prioriteren
  • Overtuigende gesprek- en sparringspartner die makkelijk schakelt tussen verschillende niveaus, van directie tot flexkrachten
  • Minimaal mbo-diploma
  • Flexibel: je hebt de souplesse om verschillende rollen tegelijk te vervullen en goed om te gaan met de wisselende werkdruk
  • Je werkt graag zelfstandig, maar bent ook een teamplayer
  • Je kunt je goed inleven in wat zich afspeelt binnen de Zorg- en Welzijnssector in de regio Groot Amsterdam.
  • Affiniteit met en kennis van de Zorg en/of Welzijn is een absolute pré

Waarom Interfact Uitzendburo?

Al meer dan 30 jaar zijn wij actief in het bemiddelen en werven van kwalitatief zorgpersoneel in de regio (groot)-Amsterdam. Ons kantoor is gelegen aan de Ceintuurbaan in de Pijp en vanuit hier voorzien wij hier ruim 150 zorginstellingen in de regio (groot)-Amsterdam. Interfact is goed bereikbaar met openbaar vervoer en in je pauze kun je bijvoorbeeld de Albert Cuypmarkt afstruinen.

Bij Interfact kies je niet voor een baan, maar voor een carrière. Er zijn volop mogelijkheden voor een persoonlijke groei.

Dit bieden wij jou?

  • Een 2-daagse basisopleiding Intercedent voor het SEU diploma
  • Een marktconform salaris (afhankelijk van ervaring)
  • Contract voor minimaal 7 maanden
  • Een warm bad, met fijne en inspirerende collega’s die voor je klaarstaan
  • Vakantiedagen en 8% vakantiegeld
  • Eventuele reiskosten worden (deels) vergoed
  • Een afwisselende, maar zeker ook uitdagende baan voor 32-40 uur per week

Ben je geïnteresseerd in deze functie? Neem dan contact op met Jeffrey Sluijs / Nicolette Rodermond via 020-6624700 en/of stuur je CV + motivatie per email. Bij hem/haar kun je ook terecht voor meer informatie.

Soort dienstverband: Fulltime

Salaris: €1.700,00 tot €2.200,00 /maand